utorak, 7. prosinca 2010.

ne grizi moju jabuku

                    ne grizi moju jabuku





Bila sam od dece koja nisu volela da dele ,, po jedan griz,, sa drugom decom. Kad god bi se desilo da neko grizne moj zalogaj dobijao bi celo par~e. Pomisao na pljuva~ku koja bi se ~esto vukla od usta za par~etom hleba ili jabuke koje smo uglavnom jeli na ulici, igraju}i se, u`asavalo me je. Svi koji su grizli bili su mi tu`ni i ru`ni, prljavi, balavi i alavi. Poku{aj da se grizne moja jabuka pretvarala me je u zajapurenog buntovnika, a tako sam `elela da budem kao druga deca. ,,Ne grizi moju jabuku,, me je razlikovala od drugih, i te druge nisam volela, ali nije se moglo `iveti bez njih.
To je bila patnja koja me je polako izolovala od drugih, a koliko se to odrazilo na moj `ivot zaklju~i}e oni koji pro~itaju sve ove pri~ice koje i nazivam NE GRIZI MOJU JABUKU.

Nema komentara:

Objavi komentar